petak, 30. listopada 2015.

Oktobar favoriti

Zdravo,
pošto je već kraj mjeseca, želim vam napisati svoje favorite ovog mjeseca. Iskrena da budem, nešto pretjerano nemam favorita i proizvoda koje sam koristila cijeli mjesec, ali uspjela sam izvdojiti par njih. Pa da počnem..



 Prvi favorit mjeseca, zapravo dva su definitivno ovi syoss šamponi. Imala sam dosta problema sa peruti, ali od kako koristim ovaj šampon to je u prošlosti. Pošto sam šampon protiv peruti mi nije pomagao da uspješno sve tokom pranja se opere, kupila sam i ovaj šampon koji je uspjevao. Kosa poslije njega je veoma mirisna, i čista.


Slijedeća dva favorita su za lice. Prije sam koristila kupku koja se nalazi u predhodnom postu, i zaista mi je pomagala u čišćenju lica. Pošto sam je potrošila, kupila sam becutanovu pjenušavu kupku, koja je odliiična! Lice je zaista poslije nje mnogo čisto.
Imam dosta problematično lice, i kupila sam panetan kremu, koja isuši bubuljice preko noći. Još uvijek tražim nešto što će pomoći za borbu protiv mitesera, i ne uspjevam u tome (ako nešto znate što pomaže, napišite mi u komentarima).


Posljenji favorit ovog mjeseca je sjaj za usne. Rimmelov sjaj za osne, od ko zna kad.. Ima sitne šljokice, koje predivno izgledaju na usnama.




Hvala vam na čitanju. Napišite mi u komentare svoje favorite :)

4 komentara:

  1. Kupila sam i ja ovaj syoss sampon. Ja licno nisam imala dobra iskustva sa njima, ali kupila sam momku pa cu da vidim kako se njemu dopada. Volim becutan proizvode i kupiti cu ovu kupku na tvoju preporuku!

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Meni nije pomagao par prvih pranja , a poslije je odlican ! Ali sve zavisi do tipa kose. Obavezno probaj kupku, pa mi javi utiske.:)

      Izbriši
  2. Syoss samponi su jedni od najboljih i kosa mirise skrooz. Ovo sjajilo je preslatkoo ☺♥
    http://sbeauty14.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Slažem se s tobom u potpunosti što se tiče syoss šampona. Sjaj ima okus čokolade ,tako da bih ga rado pojela.:***

      Izbriši