subota, 7. studenoga 2015.

TMI TAG

Zdravo, 
danas sam trebala postaviti potpuno drugačiji post od ovoga, ali par stvarčica me spriječilo u tome.
Sada ću odgovoriti na pitanja, ne znam koliko ih ima. Ali da ne dužim, odmah ću početi..


Šta imaš na sebi? Subota je, nigdje ne izlazim, tako da sam u pidžami.
Da li si ikada bila zaljubljena? Ne baš.
Užasni raskid? /
Koliko si visoka? 180 cm, poprilično sam visoka :)
Koliko kilograma imaš? Zašto se ovo pitanje nalazi tu hahah?
Imaš li tetovaže? Ne privlače me, nemam ih i mislim da ih neću imati ni u budućnosti.
Imaš li pirsinge? Ne, nemam. Nemam čak ni uši probušene, kanim se otići ali me strah :(.
OTP-omiljeni televizijski par? Elena i Damon iz TVD.
Omiljena serija? Friends, Gossip Girl, The Vampire Diaries.

Omiljena izreka? Osmijeh je najljepša ženska šminka.
Omiljeni glumac? Ian Somerhalder


Omiljena boja? Roza. Ali ako se misli na boju odjeće to je siva.
Glasna ili tiha muzika? Uglavnom glasna.
Koliko ti vremena treba da se spremiš ujutru? Rijetko kada se šminkam u školu, tako da mi treba oko 20 min.
Jesi li se ikada potukla? Nisam, mislim da nije za žensko da se tuče.
Zašto pišeš blog? Tek sam počela, a razlog tome je što i sama volim da čitam blogove. Najviše zbog toga, jer želim da dijelim mišljenja sa drugim blogericama.
Kada si posljedni put pakala? Ne sjećam se..
Značenje iza naziva tvog bloga? Zovem se Amila, i ne želim još uvijek da moje prijateljice čitaju, samo zna njih par za ovo. Amiila je bilo zauzeto ime, i dodala sam slovo n jer tako počinje moje prezime. Tako da se sad zove moj blog Amiilan.

Posljedna serija koju si gledala? The Vampire Diaries, epizodu koja je izašla.
Posljedna osoba s kojom si razgovarala? To je moj brat.
Omiljena hrana? Piletina na sve načine :D
Mjesto koje želiš posjetiti? Los Angeles....
Kada si posljedni put poljubila nekog? Maloprije brata, kada je krenuo da izađe.
Kada te posljedni put uvrijedio neko? Ne sjećam se, ne uvrijedim se tako lako.
Sviraš li nešto? Flautu sviram već 6 godina, a gitaru amaterski dvije godine.
Omiljeni dio nakita? Narukvice, i njih najviše i imam.
Treniraš li neki sport? Trenirala sam 7 godina folklor, i oko dvije godine odbojku, ali za sada ništa.

Hvala vam na čitanju, ako imate neko drugo pitanje, napišite mi u komentar rado ću odgovoriti! :*

2 komentara: