subota, 14. studenoga 2015.

My night routine

Zdravo,
današnji post je suradnja sa dragom Marijom sa bloga My Fashion Corner. Obavezno pogledajte njen blog.

Ali da se mi sada vratimo na temu, a tema je moja noćna rutina.
Moja večer započinje oko 19:20 h kada se vratim iz škole. Obavezno obučem nešto udobno i onda idem da večeram. Večerala sam ove keksiće od kikiriki putera, raspremila sto i otišla u svoju sobu.



Sada trenutno gledam seriju Friends, drugi put, tako da uživam tih dvadesetak minuta dok traje epizoda.

Kada završim gledanje serije, uređujem slike za blog, gledam youtube videe, nekada ako imam ideju pišem post koji trebam objaviti.


Nakon toga slijedi higijena, perem zube, tuširam se, umijem se i mažem lice kremom.



Poslije obavljanja higijene idem u krevet, čitam knjigu, ili sam na nekoj od društvenih mreža, i time završava moja večer oko 23:00 h.







Hvala Vam na čitanju, i nadam se da vam se sviđa post. Obavezno posjetite Marijin blog  http:\\myfashioncornerbym.blogspot.rs

Broj komentara: 6:

  1. Odličan post! Također imam istu knjigu i vrh je! ☺

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
  2. Ja sam tek počela da čitam, i za sada sam oduševljena.. Pogledala sam ti blog, odličan je :)((

    OdgovoriIzbriši
  3. Divna rutina. Knjiga deluje zanimljivo :) <3

    http://jfashionlover.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši