ponedjeljak, 30. studenoga 2015.

Favoriti novembra

Zdravo, 
ja zaista ne vjerujem kako je brzo prošao ovaj mjesec. Još malo pa Nova godina, da li ste odlučile gdje idete? Koju kombinaciju oblačite? Kakva će šminka biti? Ja ću se potruditi u nekim od narednih postova da vam pomognem.
Za sutra idu odgovori na vaša pitanaj, koja ste mi postavljali ovdje, tako da možete još postavljati pitanja do sutra, a ja ću na sva rado odgovoriti. Ali da se mi vratimo na našu današnju temu, a to su novembarski favoriti..




Kao prvog favorita ovog mjeseca izdvojila bih ovu Essence maskaru. Za školu se ne šminkam ali bilo gdje drugo da sam išla stavljala sam nju, zaista je super, lijepo izvuče trepavice. Sve što tražite od jedne maskare možete naći u ovoj.



Potom prelazim na usne, cijeli mjesec sam koristila ova tri proizvoda, baby lips, sjaj iz avona i luxe ruž iz avona. Sve je prikladno za školu, i rado sam svaki dan kotistila..



Za jačanje noktiju kosiritila sam essence studio nails, a preko njega sam stavljala jedan od ova dva eveline laka. Kako mi je nokatna ploča široka kada su mi kraći nokti idealno rješenje mi je da stavljam ove neke blaže nijanse..



Celebre parfem koji sam koristila cijeli mjese. Miris mi je baš prikladan za jesen, a kakav je ne mogu vam opisati jer ne znam.. Uglavnom, ako volite blage, a postojane mirise ovaj je pun pogodak.



Dove dezedorans je odličan! Ne ostavlja tragove, a miriše na čistoću što mi je jako bitno, jer ne volim kada dezedrans nadjača miris parfema..



I posljednji favorit ovog mjeseca je ovaj miris za prostorije, ima jako lijep proljetni miris, i stalno sam njim mirisala sobu.. Čim mi se ovaj potroši vidjet ću da li ima neki miris vanilije i orhideje, pa ću kupiti jer smatram da ovaj miris nije baš za jeseen!


 


Za kraj neki potpuno random favoriti..
Knjiga ''Kradljivica knjiga''-Markus Zusak, ne nih da vam otkrivam šta se radi u knjizi, ali je knjiga odlična!!
Film Spy, odlična komedija, obavezno pogledajte..
Zadnjih par dana, zapravo zadnje dvije sedmice bila sam opsjednuta ovom pjesmom https://www.youtube.com/watch?v=Qj7mGwLoWso 

I sada nešto za sve zaljubljenike tumblra.. Ovo je tumblr od jedne cure, koja sama piše citate. Tek je postavila jedan, ali vjerujte da super piše. Link njenog tumblra možete pronaći ovdje , uživajtee!


Hvala Vam na čitanju, a sutra na mom blogu očekujte odgovore na vaša pitanja.:**

2 komentara: