utorak, 10. studenoga 2015.

Rutina kose

Zdravo, 
odlučila sam napisati post o mojoj rutini kose, o tome šta sve koristim i ostalim stvarčicama. Pa da počnem..
Boja kose je prirodna, i ne namjravam se farbati barem još tri do četiri godine. Ali ni tada neću biti spremna na neku veliku promjenu, možda samo neka svjetlija smeđa. Kosa mi se jako brzo masti i potrebno je prati svako dva do tri dana.

Petnaest minuta pred pranje umasiram kružnim pokretima ricinusovo ulje koje mi je preporučila frizerka jer imam jako rijetku kosu. Ne koristim ga baš dugo, ali primjećujem neku malu razliku.

Potom prelazim na pranje, prvo šamponiram syoss šamponom protiv peruti. Mnogo mi je pomogao u mojoj višemjesečnoj borbi s tim. Nakon toga šamponiram također syoss šamponom koji daje dodatni volumen i jako lijepo miriše. Na kraju korsistim syoss regenerator koji stavljam samo na pola kose i isprem ga.

Nakon pranja stvanljam avono ulje samo na vrhove i zaista vam ne mogu ništa reći, jer ga koristim od nedavno. Vrhovi mi nisu nešto znatno oštećeni tako da i ne vidim neku razliku. Ali pošto mama ima farbanu kosu i veoma oštećene vrhove kaže da pomaže i da vrijedi kupiti i koristiti.


Nakon ovog svega sušim i češljam kosu.. 

 
Kosu rijetko kada peglam jer mi je poprilično ravna, ali zato često uvijam ovim viklerima na slici, i sve to fiksiram baleinim lakom za kosu. 



Hvala vam na čitanju! Napišite mi u komentarima neke preporuke proizvoda za kosu.:*

2 komentara:

  1. Odlican post,koristila sam neke od tvojih preparata☺!
    http://lovelivelaugh2015.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala, nadam se da su ti se svidjeli barem upola koliko i meni. A tvoj blog je zaista divan!!;)

    OdgovoriIzbriši