četvrtak, 26. studenoga 2015.

TAG Potroši 5 do Nove godine

Zdravo,
za malo više od mjesec dana je Nova godina. A u prazničnom raspoloženju sam već sada.. Vidjela sam ovaj TAG Potroši 5 do Nove godine, i djelovao mi je zanimljivo, ali i natjerat će me da više koristim ove proizvode.


Prvo što želim potrošiti je ovo Baleino mlijeko za tijelo, imam ga od marta ove godine, i mislim da bi bio red da ga potrošim, ima ga ja mislim više od pola.. Jako je gusto i to je razlog zašto ga rijetko koristim. Ali nadam se da ću se natjerati da ga počnem koristiti, pa tako ću ga i potrošiti.


Drugi proizvod koji želim potrošiti je lip butter od maline. Kupljen je u januaru ove godine, kada sam ga tek kupila, koristila sam ga, ali poslije su dolazili neki drugi i on je ostao da stoji po strani, ali sada ću se potruditi da ga potrošim..


Treći proizvod koji želim potrošiti je parfem. Njega imam jako, jako dugo i dobila sam ga za rođendan, također i njega sam koristila na početku, a poslije neke druge. On ima divan miris, i neće mi biti problem koristiti i trošiti.


Četvrti proizvod je Balein lak za kosu, njega zaista rijetko koristim, jer rijetko uvijam kosu, ali sada jer slijedi ovo praznično vrijeme trudit ću se da uvijam kosu češće, pa tako i da ga trošim.


I posljenji proizvod je ovaj lak za jačanje noktiju, ne koristim ga od kako sam kupila essence lak koji služi za isto. Ovaj lak je jako dobar, ali jedina mana je što je on kao ulje i mora se čekati dugo da osuši..



Hvala vam na čitanju. Svi koji ne znate kako da potrošite neke proizode koji vam odgovaraju, ali iz nekog razloga ih ne koristite, uradite ovaj tag i natjerajte se da ih potrošite. Tako daa, osjećajte se tagovane od strane mene. :**

Broj komentara: 18:

  1. Odlican post!
    Zelem probati neke od ovih proizvoda vec dugo jer sam cula odlicne komentare o njima :) <3

    AKo zelis pogledaj moj blog i postani clan <3 http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/#_=_

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno isprobaj, svi su mi odlični ali zbog nekih drugih sam ih zapostavila..

      Izbriši
  2. Super ti je post! :)
    Ako hoces pogledaj moj blog i uclani se, uzvraticu ti! <3 http://insidethelifeofnina.blogspot.rs

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, učlanila sam se, a poslije ću da pročitam tvoje postove.:***

      Izbriši
  3. Odlican post :)
    Poseti moj blog i uclani se ako zelis -------> Fashion and style

    OdgovoriIzbriši
  4. Odličan post ♥
    I ja sam napravila ovaj tag,samo malo na drugačiji način ♥
    Nedavno sam te zapratila i super si ♥
    Ako hoćeš možeš i ti pogledati moj blog i učlaniti se na njega ♥
    http://dorissbeautycorner.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlične stvari si izabrala. Mada imala sam ovaj labello lip butter, super neguje usne ali se sporo troši..
    U svakom slučaju, želim ti sreću u trošenju ovih stvarčica,haha :D

    Girly world
    Novi post na mom blogu :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala. Znam za lip butter, bar ću probati da pola potrošim :( hahaha :**

      Izbriši
  6. Proizvodi mi se jako dopadaju. Ja iskreno i nemam neke proizvode koje moram potrositi do Nove godine. Trošim ih spontano :-)
    Posebno mi se dopao Lip Butter :-)

    Posjeti moj blog i uclani se na njega. http://alwaysbepositiveee.blogspot.com/ Ja na tvoj vec jesam :-)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Blago tebi, ja uvijek zapostavim neki proizvod kada kupim drugu za istu namjenu.. :)

      Izbriši
  7. Jako dobar post post,bravo ♥
    Novi post kod mene https://ilanna07.wordpress.com/2015/11/27/welcome-to-plannerland/

    OdgovoriIzbriši
  8. Odlična tema posta! 2 proizvod, odnosno lip butter definitivno planiram kupiti. ☺

    fandbportal.blogspot.com

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti, obavezno kupi, i ja namjeravam još neke mirise :))

      Izbriši