četvrtak, 19. studenoga 2015.

Noviteti iz Avona

Zdravo,
u današnjem postu ću vam pokazati šta sam sve naručila iz Avona. Nema puno stvarčica, jer vam samo pokazujem šta sam sebi naručila, a ne šta su mama, tata ili brat naručili. Pa da počnemo...





Prvo su ove dvije kupke, jedna je s mirisom proljetnog cvijeća, a druga vanilije i orhideje. Iskreno, ljepši mi je miris vanilije i orhideje, ali ni druga kupka nije loša. Dolaze u pakiranju od 500 ml, što mislim da je sasvim okej.



Zatim ovaj sprej za tijelo s mirisom vanilije i sandalovog drveta. Kao što možete primjetiti zaluđena sam mirisom vanilije.. Mnogo volim ovaj avonov sprej za tijelo, imam ih već par, a pored ovog najdraži mi je od čokolade i ruže..




Cherish parfem koji je divaan! Mirs mošusa, trešnje i sandalovine. Zaista je dugotrajan miris, i vrijedi ga kupiti. Parfem inače dolazi u pakovanju od 150 ml i košta oko 65 KM, ali pošto je ovo limitirana kolekcija došao je u pakovanju od 30 ml i ne sjećam se koliko je koštao, ali nije bio skuplji do 15 KM sigurno.




Poslednje što sam naručila je ova krema sa glicerinom, kalcijem i vitaminom E. Štiti od isušivanja, hidratizira kožu i u isto vrijeme njeguj nokte. Odlična krema od 100 ml za ove hladnije dane.




Hvala vam na čitanju, da li imate neki omiljeni proizvod iz Avona? Napišite mi u komentarima kakve postove želite i volite čitati. :**

4 komentara: