ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

Favoriti decembra

Zdravoo,
razmišljala sam da li da pišem favorite godine, ali ne bih se mogla sjetiti proizvoda koje sam koristila cijelu godinu tako da sam za danas  pripremila moje decembarske favorite, nema ih puno tako da možemo odmah početi..




Prvo bih da izdvojim ova dva Avon gel finish laka za nokte. Nijanse zaista ne znam, jer su bile na kutijici a odmah sam je bacila.. Nemam šta puno da pišem o njima, jer ste čitale a vjerujem i probale neki iz njihove kolekcije gel lakova.
 Još jedan proizvod iz Avona, a to je plump pout sjaj za usne u nijansi pink pucker. Daje samo lijep blagi odsjaj, i dugo se zadržava na usnama. Odličan za ove zimske dane jer hladi, i odličan je! Essence maskara o kojoj sam već pisala, i uvijek će mi biti favorit! I essence kajal olovka. 04 white, stavljam je da bih naglasila ugao obrve i nekada u kut oka.
She dezedorans koji ima predivan miris, i više sam ga koristila kao parfem nego kao dezedorans. Zatim dove dezedorans, ne ostavlja bijele tragove, miriše na čisto i to je sve što ja tražim od dezedoransa. Za kraj toaletna voda iz Avona od vanilije, ko voli vaniliju ovo je pravi izbor za njega! 



 Hvala Vam na čitanju! Tokom mjeseca januara postovi će izlaziti svaki utorak i svaku subotu. Ako se nešto bude promijenilo, obavjestit ću Vas :**




4 komentara:

  1. Super post draga, odlične slike! xx

    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/teenwolfwiki-part-9.html?m=1
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/inspire-me.html?m=1

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. She dezodoranse ne koristim, mislim da su previse jaki, ali tvoji lakovii mi se mnogo dopadaju!!
      Poseti i uckani se ako zelis, molim te! -> http://blogteenqueen.blogspot.rs/

      Izbriši
  2. Super post ♡
    Ako mozes pogledaj moj blog i ako mozes uclani se uzvraticu
    vannja9.blogspot.com/

    OdgovoriIzbriši