ponedjeljak, 4. siječnja 2016.

Book TAG

Zdravoo,
ovaj tag sam vidjela kod Jane s bloga Jana Corner Fashion i učinio mi se jako zanimljivim jer mnogo čitam knjige. 

1. Da li imaš neko posebno mjesto u kući na kom voliš da čitaš ?

-To je uglavnom krevet u mojoj sobii.

2. Koristiš li obeleživač ili neki ' random ' komad papira ?


-Skoro pa uvijek je to neki random papir.

3. Da li možeš da prestaneš da čitaš u bilo kom trenutku ili čekaš da na red dođe neka posebna stranica , dio ili poglavlje ?

-Uvijk čekam da završim sa čitanjem dijela.

4. Možeš li da čitaš dok slušaš muziku ili gledaš TV ?

-Muzika, lagana (Mozzart,Haydn..) mi ne smeta, ali kada je upaljen TV ne mogu čitati.

5. Da li uzimaš jednu knjigu ili više knjiga odjednom ?

-Tokom škole, čitam od jednom po dvije knjige, jer imam lektiru i knjigu koju sam uzela da čitam po slobodnom izboru.

6. Da li čitaš naglas ili tiho , u sebi ?

-Čitam u sebi, nisu mi jasni ljudi koji čitaju naglas.

7.  Da li čitaš sve po redu ili preskačeš stranice ?

Lektire često preskočim par stranica (ako nisu zanimljive), ali knjige koje želim da čitam ne.

8. Da li čuvaš knjigu tako da izgleda kao nova do samog kraja čitanja ?

-Volim da knjige izgledaju uredno, ali ne patim za tim.

9. Da li zapisuješ nešto unutar svojih knjiga ?
-Ne zapisujem, jer na internetu mi je sve dostupno.


10. Da li jedes ili piješ tokom čitanja?

-Ako je zima pijem čaj, ili neki drugi topli napitak, a ako je ljeto neki sok, ili nešto slično..

11. Da li čitaš samo kod kuće ili možeš da čitaš bilo gde ?

-Mislim da je najbolje kući čitati, jer smo skoncentrisani. Ali mi ne predstavlja problem negdje drugo čitati.


Pošto nema pitanja koja mi je najdraža knjiga ja bih da napišem, Nura B. Hubijar ''Ljubav je sihbiraz babo''. A knjiga koju trenutno čitam je ''Marli i ja'' Džon Grogan, ali vjerujem da je super kao i film koji sam pregledala bezbroj puta.



Hvala Vam na čitanju, nadam se da Vam se svidio ovaj tag. Ako želite da ga uradite osjećajte se nominovane od strane mene. :**

Broj komentara: 6:

  1. Ne mogu da vjerujem ali imamo otprilike 60-70% istih odgovora haha! Super post draga! Voljela bih pročitati Nurinu knjigu jer mi se kao osoba (koliko mogu iz njenih citata zaključiti) veoma dopada! :) <3

    http://living-like-v.blogspot.ba/2016/01/music-kills-pain.html
    http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/11th-episode-got-me-like.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. haha, hvala ti. Obavezno pročitaj bilo koju Nurinu knjigu, sve i jedna je odlična! <3

      Izbriši
  2. Jaoj mnogo dobar Tag. Obozavam da citam.. Ja cu obavezno uraditi ovaj tag. Inace odlicni odgovori..♥♥

    Na mom blogu je post "Kako postati streber" pa pogledaj. I uclani se ako zelis. :)
    http://worldarounyo.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Obavezno, pa mi ostavi u nekom komentaru da mogu pogledati. <3

      Izbriši
  3. Samo da znaš da još uvijek vjerno čitam tvoje postove..
    Ps. Ovaj je odličan ❤

    OdgovoriIzbriši