ponedjeljak, 1. veljače 2016.

Favoriti januara

Zdravoo, 
prije nego što počnem želim da se izvinem što nisam pisala već dugo ništa. Nisam bila u mogućnosti, jer nisam ni bila u gradu u kom živim. Prije nego što sam krenula sve sam spremila, ali jer mi se nije dopalo kako sve izgleda odlučila sam da ne postavljam. U danjašnjem postu možete vidjeti favorite ovog mjeseca, a već u srijedu vas očekuje nešto jako, jako zanimljivo, što će vjerovatno biti u 2-3 posta. Pa da počnemo



Prvo što želim da pokažem su tri, laka koja sam najviše koristila, a to su flormar matifying top-coat, Eveline u nijansi 924 i Miss sporty gel shine, za koji se kaže da će biti na noktima i do 10 dana, što i jeste istina mi je najveći favorit. U nijansi je 5289 i postojan je meni do 7-8 dana (svaki dan se tuširam, i po nekad operem suđe i idalje je postojan).



 Zatim, tri proizvoda od essenca, to je kist za nanošenje sjene na oči, koji je odličan! Paleta iz linije Come to Town, nijansa 02, sa njom se da dosta toga uraditi, i super je za dnevnu šminku. I za kraj I<3Extreme maskara, o kojoj ste svi čuli i odlična je!! Najbolja maskara koju sam do sada koristila.




 Balea dezedorans koji miriše na neki predivan parfem koji sam već koristila ali ne znam koji je, ako se ikada sjetim napisat ću vam. I oriflame kremica za ruke s mirisom višnje koja je predivna!



I za kraj oriflame uvijač koji je toliko kvalitetan da me oborio s nogu, i Ebeline masažer koji mi je promijenio lice na bolje, ne bih sada mogla zamisliti život bez njega. U nekom od narednih postova ću pisati o svojoj njezi kože, što znači i malo više o njemu.



I za kraj neki potpuno random favoriti, a to su knjiga Marli i ja-Džon Groan, a film nadam se da ste svi gledaliii! Zatim film If a stay i pjesma Ne volim januar- Đorđe Balašević, pjesma koja mi je u julu favorit, a ne samo sada! :D

Hvala vam na razumjevanju i čitanju! Ne zaboravite posjetiti moj blog u srijedu! :**

Broj komentara: 8:

  1. Super post draga <3! Nedostajala si nam :)
    I ja sam uradila ovakav post na svom blogu pa ako želiš pogledaj,imaš link ispod :)!

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.com/2016/02/january-favorites.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/01/stalia-songs.html

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala ti puno, i meni je ovo nedostajalo punooo!<333

      Izbriši
  2. Odličan post i divni proizvodi! Imam Flormar lak za matiranje i sjajan je!
    Učlanila sam se u tvoj blog, super je!

    Milica's diary

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Hvala, i da lak je sjajan, super je što ne ostavlja debeli sloj! Hvala ti, sada ću pogledati tovj blog

      Izbriši
  3. Cilim ti dominira hahaha
    Vrhh ♡

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Moram što prije da kupim bijeli hamer, ali nikada se ne sjetim :(

      Izbriši