srijeda, 3. veljače 2016.

Valentine's Day

Zdravo,
kao što sam već najavila, danas vam pišem nešto zanimljivo i nadam se da će vam se svidjetii. Dan zaljubljenih nam se bližii, pa sada bili mi zaljubljeni ili ne, taj dan volimo (jer su sve čokolade na popustu). Iskrena da budem, ja Valentinovo ne obilježavam, jer nemam s kim, ali zato taj dan budem u kući i po cijeli dan gledam filmove i jedem čokolade! Uživancija, zar ne? A ovaj post je za sve one koji žele da ipak odu negdje, pripremila sam ideju šta da obučete i kako da se našminkate, pa uživajte...




Šminka nije prenapadna, i lako se našminkati. Na slikama možete vidjeti šta sam konkretno koristila, tako da neću pisati ništa posebno, ako vas nešto zanima pišite u komentarima, rado ću odgovoriti.



A za outfit sam odabrala crne farmerke iz Stradivariusa, kao i majicu koja je kratka. Tamaris gležnjače i torbica i šal koji zaista ne znam gdje je kupljeno.


Hvala Vam na čitanju, puno! Nadam se da vam se sviđa. Znam da je kratko, ali tako je, kako je.. :**

Broj komentara: 6:

  1. Super post! Ako će te to imalo utješiti, ni ja ne slavim Valentinovo ali ne zbog toga što nemam s kim (a nemam) već iz vjerskih razloga haha! <3

    If you want please visit my blogs, it means so much to me:
    NEW POST ---> http://living-like-v.blogspot.ba/2016/02/my-morning-routine.html
    NEW POST ---> http://staliaisbae.blogspot.ba/2016/02/15th-episode-got-me-like.html

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala draga Vildana, nemam ni ja običaj slaviti, ali ovo mi se čini kao jako zanimljivo.. <3

    OdgovoriIzbriši
  3. Odličan post !
    Ni ja ne obraćam previše pažnju na Valentinovo #foreveralone .
    Nije to kraj svijeta,jel,samo jedna nedelja u kojoj se zabarikadiraš u kuću jer je vani fuj haha :D
    Ako želiš posjeti moj blog i učlani se,uzvraćam. :)
    http://beautifulanduniqueforme.blogspot.hr/

    OdgovoriIzbriši
  4. Iskreno, treba svoju curu\momka poštovati ostale dane a ne samo za Valentinovo. Ali je sve isto kao i inače. Učlanila sam se na tvoj blog :)

    OdgovoriIzbriši
  5. Odlican post :) Ja nemam s kim slaviti,ali hrana je tu! haha
    Ako zelis pogledaj moj blog i postani clan :)
    http://happinessalwaysbringsbeauty.blogspot.rs/

    OdgovoriIzbriši